Subject: Kutse piiride kättenäitamisele, Maatoiming nr 2025040412771
From: Indrek Prants <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Mon, 12 May 2025 13:07:46 +0300

Tere.

Teostatakse Rapla maakond, Märjamaa vald, Russalu küla, 
Paisupõllu(50401:003:0107) katastriüksuse jagamine. Teile kuulub piirnev 
20163 Vaimõisa-Nurme tee 50401:003:0024, katastriüksus. Ühisel piiril on 
4 ühist piiripunkti. Skeemil on ühised piiripunktid numbritega: 12, 17, 
21, 22.

NR:12 (PIIRIMARK_PAIGALDAMATA). Piirimärk jäetakse maaomaniku soovil 
paigaldamata kuna see takistab maa põllumajanduslikku kasutamist. 
Piirimärgile on koordinaadid saadud arvestades eelnevalt määratud teemaa 
serva koordinaate ja kaugust tee teljest 9,0m..
NR:17 (METALLTORU). Taastatud, arvestades eelnevalt mõõdistatud 
piiripunkti L-Est koordinaate ja kaugust tee teljest..
NR:21 (METALLTORU). Taastatud, arvestades eelnevalt mõõdistatud 
piiripunkti L-Est koordinaate ja kaugust tee teljest..
NR:22 (METALLTORU). .

-- 
Maamõõtja Indrek Prants
+372 56980231

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu turvalisuses kindel.