Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 9 May 2025 16:15:35 +0300

Kastre Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/15729 
aadressile Tartu maakond, Kastre vald, Vana-Kastre küla, Hoidla // Salu // 
Sillapesa // Teenurga // Teeristi // Tohvri, Tartu maakond, Kastre vald, 
Vana-Kastre küla, Tohvri, Tartu maakond, Kastre vald, Vana-Kastre küla, 
Sillapesa // Tohvri, Tartu maakond, Kastre vald, Vana-Kastre küla, Tohvri, 
Tartu maakond, Kastre vald, Vana-Kastre küla, Tohvri (Tee, 0,4kV 
elektrikaabelliin, veetorustik, Kanalisatsioonitorustik, Reoveepuhasti) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitised ulatuvad avalikult kasutatava tee 
kaitsevööndisse.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27368830>  (menetlus nr: 
485056), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 19.05.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kastre Vallavalitsus) või menetleja (KERLY KODASMA) poole.