Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 12 May 2025 08:18:34 +0300

Võru Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/17546 
aadressile Võru maakond, Võru vald, Võrumõisa küla, 2 
Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa tee // 65 Võru-Räpina tee // Hollo // Jõeniidu // 
Jüri // Metsaveere // Suurevälja // Valsiniidu // Võru metskond 54 // Võru 
metskond 56 // Võru metskond 58 // Võru metskond 240 // Võrumõisa kõrgepinge 
// Võrusoo küla (L052 Võru-Soo 110 kV õhuliin) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27369353>  (menetlus nr: 
489897), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.05.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Võru Vallavalitsus) või menetleja (RISTO KIKKAS) poole.