Subject: Tehniliste tingimuste taotlemine. ,,ALUVERE ETTEVÕTLUSALA DETAILPLANEERING'' alusel põhiprojekti koostamiseks
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 8 May 2025 20:20:07 +0300

Tere!

Palmpro OÜ koostab detailplaneeringu ,,ALUVERE ETTEVÕTLUSALA
DETAILPLANEERING’’ (töö nr 84-1024, 2024) alusel

teedeehitus ja sademeveekanali põhiprojekti.

Sademevete ärajuhtimine lahendatakse ainult teedelt.

Kinnistuomanikud peavad sademevee ärajuhtimise ise korraldama.

Palun väljastada tehnilised tingimused.

Kirjale on lisatud

1.	Tehniline kirjeldus
2.	Põhiprojekti tiiteleht
3.	Detailplaneeringu failid: 3 pdf faili ja 2 dwg faili.
4.	Transpordiameti kiri DP kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

Olev Saago

Juhatuse liige/projektijuht

Palmpro OÜ

Nõmmiku 21, Saue linn

76506 Harjumaa

Tel +372 509 7516 | <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.palmpro.ee/> https://www.palmpro.ee/

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.