Subject: Raasiku liiklusskeem
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "'Harri Vihalemm'" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 9 May 2025 08:46:04 +0300

Tere!
Uue liiklusskeemi järgsed liiklusmärgid paigaldatud (raudteepoolne skeem)
ja
pinnaseplatsi tee koristatud (fotod lisas).
Selgituseks kirjutan, et olime maanteealas tehtavad kaevetööd jõepoolses
lõigus lõpetanud, kuid ajutised liiklusmärgid olid jäänud raudteepoolsesse
lõiku ümber tõstmata, kuna maanteeaala selles lõigus polnud kaevetööd veel
alanud.
Küll aga teostasime kaevetöid Sinilille tupiktänavas, mida teenindav
transport seisis maantee servas.
Pinnaseplatsi teenindav harjamasin oli läinud katki ja eile sai tee
koristatud käsitsi, täna on mehaanik harjamasinat remontimas ja saame
harjamist igapäevaselt jätkata.

Parimat,
Aivar Käis
Wesico Project OÜ
Projektijuht
5023563

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.