Subject: E24-5_IP6960_Kooskõlastuse_taotlus_ tee nr 22110 (Ulila elektritööd)
From: "Ivo Rohula" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 7 May 2025 16:20:46 +0300

Tere

Palume kooskõlastada elektripaigaldise projekt, millega on ette nähtud 
teostada: Puhja-Tartu 15kV elektrivõrgu rekonstrueerimine 2. etapp Ulila 
alevikus. Ulila alevik, Elva vald, Tartu maakond. IP6960

Projektiga demonteeritakse keskpinge õhuliine ning need kompenseeritakse 
uute maakaablitega. Samuti asendame vanad alajaamad.

Dokumendid mahupiirangu tõttu Onedrive keskkonnas: E24-5 21.08 PUHJA 
110156-Tartu, etapp 2. IP6960 
<https://1drv.ms/f/c/af0403949ebbf3e7/EmlXHApCAcFGkA0sXBtrYkQBMhNtzooMXEb86mpDNe-GRg?e=ngO3Ws>

Palun töö suunata Peeter Uibole.

Vormistus ei ole objekti keerukuse tõttu täielik. Sobivusel teeks uuel 
nädalal nt koosoleku, et lahendus paika saada.

See töö on toorem, loodan, et esmaseks ülevaatuseks sobib. Kahjuks see nädal 
pean eemale minema ja uuel nädalal saan edasi toimetada.

Kui on liiga toores, palun lükka tagasi.

Elva jõega ristumise asukohas tellisin uue geodeesia, et saaks kaabliga 
minna piki tee serva. Selle võiks siis veidi hiljem paika panna.

Lugupidamisega,

Ivo Rohula

Projekteerija

OÜ Ovipro

56761280

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.