Subject: maatoiming 2025032412407 piiride kindlaksmääramine, eelkokkulepe
From: Geomel OÜ <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 7 May 2025 17:38:30 +0300

Tere, sooviks eelkokkulepet piiride kindlaksmääramise osas.

18208 Mikitamäe-Kahkva tee (46503:004:0871) katastrplaanil on märgitud, 
et 6m teljest ja Riisiku piirikirjelduse järgi kulgeb ühine piir mööda 
kraavi telge.

Kuna seal koostatud ka detailplaneering ja arvestatud katastriseisuga, 
ehk 6,0m teljest siis oleks ettepanek määrata piir 6,0m kaugusele ja 
kuna tee sirge siis edaspidi kirjeldada antud lõik piirimärkide vahel 
sirgjooneliseks.

-- 
Lugupidamisega,
Meelis Lõhmus
GEOMEL OÜ
Paju tn 8, Võru, 65610
tel: 53912233
epost:[email-masked]

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu turvalisuses kindel.