Subject: taotlus
From: "Laulasmaa Suvelaat MTU Laulasmaa Naiskond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 7 May 2025 13:01:07 +0300

Tere,

edastame taotluse.

Kristina Pärni
tel: 56614000

-- 

Heade soovidega,

Laulasmaa Naiskond MTÜ

FB:  <https://www.facebook.com/laulasmaa.suvelaat> 
https://www.facebook.com/laulasmaa.suvelaat

koduleht:  <https://sites.google.com/view/laulasmaa-suvelaat/> 
https://sites.google.com/view/laulasmaa-suvelaat/

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4wwrSCwo4xPoW8An8cJp00qMPes6wIEvLSsZBVVRtipe1oyoE9gM4NsxVZxzG-dHId4B9GKTuSS_AOk>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.