Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 7 May 2025 15:40:34 +0300

Alutaguse Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/17124 
aadressile Ida-Viru maakond, Alutaguse vald, Iisaku alevik, R. T. Hanseni tn 
9 // Sõpruse põik T1 // Sõpruse tn 1 // Sõpruse tänav T1 // Tartu mnt 38 // 
46 // 52, Ida-Viru maakond, Alutaguse vald, Iisaku alevik, R. T. Hanseni tn 
9 // Sõpruse põik T1 // Sõpruse tänav T1 // Tamme tn 1 // Tartu mnt 38 // 46 
// 52 // 56, Ida-Viru maakond, Alutaguse vald, Iisaku alevik, 13155 
Tärivere-Iisaku tee // Sõpruse põik T1 // Sõpruse tn 1 // Sõpruse tänav T1 
// Tartu mnt 38 // 46 (Kaugkütte magistraaltorustik, Sidetrass, Sadevee 
kanalisatsioonitrass) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tere! Palume kooskõlastada ehitusprojekt sadevee 
kanalisatsiooni rajamiseks, paar lõiku on 13155 Tärivere-Iisaku tee 
transpordimaal.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27365240>  (menetlus nr: 
487614), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 19.05.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Alutaguse Vallavalitsus) või menetleja (MARIN GRÜNING) poole.