Subject: RE: E24-4_IP6960_Kooskõlastuse_taotlus_ tee nr 92 (Puhja elektritööd)
From: "Ivo Rohula" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 7 May 2025 15:45:07 +0300

Tere

Mahupiirangu tõttu dokumendid Onedrive keskkonnas:

https://1drv.ms/f/c/af0403949ebbf3e7/Eufzu56UAwQggK_POQEAAAABr2RchssEnFehtymsRumwDQ?e=5jc60z

Lugupidamisega,

Ivo Rohula

Projekteerija

OÜ Ovipro

56761280

From: Ivo Rohula
Sent: Wednesday, May 7, 2025 3:40 PM
To: MNT Teed <[email-masked]>
Subject: E24-4_IP6960_Kooskõlastuse_taotlus_ tee nr 92 (Puhja elektritööd)

Tere

Palume kooskõlastada elektripaigaldise projekt, millega on ette nähtud 
teostada: Puhja-Tartu 15kV elektrivõrgu rekonstrueerimine 1. etapp Puhja 
alevikus. Puhja alevik, Elva vald, Tartu maakond. IP6960

Projektiga demonteeritakse keskpinge õhuliine ning see kompenseeritakse uue 
maakaabliga. Samuti asendame vanad alajaamad.

Manusesse lisatud dokumentatsioon.

Palun töö suunata Peeter Uibole. Vormistus ei ole objekti keerukuse tõttu 
täielik. Sobivusel teeks uuel nädalal nt koosoleku, et lahendus paika saada.

Lugupidamisega,

Ivo Rohula

Projekteerija

OÜ Ovipro

56761280

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.