Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 7 May 2025 10:47:37 +0300

Märjamaa Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/10024 aadressile Rapla maakond, Märjamaa vald, Orgita küla, 4 
Tallinn-Pärnu-Ikla tee // 28 Rapla-Märjamaa tee // 29 Märjamaa-Koluvere tee 
// Agrilandi // Elbergi // Koplinurga // Märjamaa metskond 21 // Märjamaa 
metskond 22 // Märjamaa metskond 116 // Märjamaa metskond 250 // Tänavaotsa 
(24kV ja 0,4 kV Elektrilevi OÜ maakaabel) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27364229>  (menetlus nr: 
482882), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 19.05.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Märjamaa Vallavalitsus) või menetleja (MIKK VAARMANN) poole.