Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 7 May 2025 11:48:35 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2511271/15356 aadressile Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, 
Vaivara küla, Raudtee tn 1 // 4 // 7 // Vaivara raudteejaam, Ida-Viru 
maakond, Narva-Jõesuu linn, Vaivara küla, Raudtee tn 1 // 7 // Vaivara 
raudteejaam, Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, Vaivara küla, Raudtee tn 1 
// 7 // Vaivara raudteejaam, Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, Vaivara 
küla, Raudtee tn 1 // 7 // Vaivara raudteejaam (Vaivara raudteejaama 
teedevaheline ooteplatvorm, Vaivara reisijateooteplatvormi ületuskoht KM 
289+064, Vaivara ooteplatvorm, Vaivara reisijateooteplatvormi ületuskoht KM 
289+204) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lõike 7 
punktile 2 edastab Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet arvamuse 
avaldamiseks järgmised ehitus- ja lammutusloa taotlused: 1) Vaivara 
raudteejaama teedevaheline ooteplatvorm – ehitus, 2) Vaivara reisijate 
ooteplatvormi ületuskoht KM 289+064 – ehitus, 3) Vaivara ooteplatvorm – 
lammutus, 4)Vaivara reisijate ooteplatvormi ületuskoht KM 289+204 – ehitus.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27364484>  (menetlus nr: 
481743), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 19.05.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KRISTI RUUL) 
poole.