Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 6 May 2025 13:26:35 +0300

Rae Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/01122 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Peetri alevik, Vana-Tartu mnt 79, Harju 
maakond, Rae vald, Peetri alevik, Vana-Tartu mnt 79 // 79a, Harju maakond, 
Rae vald, Peetri alevik, Vana-Tartu mnt 79, Harju maakond, Rae vald, Peetri 
alevik, Vana-Tartu mnt 79 (Multifunktsionaalne ärihoone, Gaasitrass, 
Päikeseelektrijaam, Elektriauto laadimistaristu) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lõike 7 punkti 1 
kohaselt.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27362777>  (menetlus nr: 
472694), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 16.05.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (INGA KURGPÕLD) poole.