Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 6 May 2025 11:50:35 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2511271/15417 aadressile Ida-Viru maakond, Lüganuse vald, Sonda 
alevik, Sonda raudteejaam // Uljaste tee 3, Ida-Viru maakond, Lüganuse vald, 
Sonda alevik, Sonda raudteejaam // Uljaste tee 3, Ida-Viru maakond, Lüganuse 
vald, Sonda alevik, Sonda raudteejaam // Uljaste tee 3 (Sonda raudteejaama 
ooteplatvorm, Sonda raudteejaama raudteeülekäigukoht, Sonda ooteplatvorm) ja 
soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: TTJA edastab ehitusloa taotluse arvamuse 
avaldamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27362538>  (menetlus nr: 
481742), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 16.05.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (BRITTA PERT) 
poole.