Subject: FW: Linnamäe küla ülekäiguraja vajadus!
From: "Jaak Saard" <[email-masked]>
To: "info transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 6 May 2025 14:37:45 +0300

Tere!

Palun registreerida kodaniku pöördumine

Tervitades

Jaak Saard

From: Anette Tameri <[email-masked]>
Sent: Tuesday, May 6, 2025 1:42 PM
To: Jaak Saard <[email-masked]>
Cc: [email-masked]
Subject: Linnamäe küla ülekäiguraja vajadus!

Tere

Mina olen Linnamäe Noortekeskuse noorsootöötaja. Kirjutan nii enda kui ka
noorte murega.

Nimelt on meil Linnamäel ristmik (Keila-Haapsalu mnt), kus on ainult üks
reguleerimata ülekäigurada. Kuid see ülekäigurada ei taga lastele  ja
täiskasvanutele ohutut tee ületamist, näiteks bussilt maha tulles.
Antud ristmikul sõidavad igapäevaselt suured rekkad, kes kindlasti ei
sõida piirkiirusega siit läbi, milleks on 50km/h.
Just oli kurb õnnetus Muhus, kus 12-aastane poiss sai rekkalt löögi,
milles ta ka hukkus.

Linnamäel elab palju lapsi, kes igapäevaselt osalevad liikluses
jalakäijana, kuid nemad ei saa teha seda turvaliselt, sest puudub
ülekäigurada või teekünnis, et autojuhid oleksid teadlikud, et tuleb hoogu
maha võtta.

Seega mida saaks antud probleemiga ette võtta, ennem kui sellele järgnevad
kurvad tagajärjed?

Anette Tameri

noorsootöötaja

Linnamäe Noortekeskus

56866029

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.