Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 6 May 2025 13:07:36 +0300

Lääneranna Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 
2511371/15976 aadressile Pärnu maakond, Lääneranna vald, 10 
Risti-Virtsu-Kuivastu-Kuressaare tee // Adra-Jaama // Ahto // Alaküla // 
Hiie // Hiiemetsa // Kaerahansu // Karsimäe // Kirikmäe // Kirikuküla // 
Kirikvälja // Kuudi // Lihula-Alaküla tee // Lodu // Lopa-Pargi // Nilbi tee 
// Ombre // Uue-Nilbi // Uuenõmme // Uuetuka // Valuste küla // Väljamaa 
(Kirikmäe päikeseelektrijaam) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27362724>  (menetlus nr: 
486825), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 16.05.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääneranna Vallavalitsus) või menetleja (JAAK KANNISTE) poole.