Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 5 May 2025 09:49:37 +0300

Kose Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/10670 aadressile Harju maakond, Kose vald, Habaja alevik 11/4 // 
11/5 // 18 // Söökla alajaam // Tiigi // Traadi // Vilja alajaam // Habaja 
alevik, Habaja-Prügimäe tee L1 // Keskuse // Kose maantee L1 // Kose mnt 4 
// 17 // 17a // 19 // Sipasoo alajaam // Sipasoo haljasala // Sipasoo tee // 
Äksi küla, Hiireuru // Kadaka // Kadakamäe // Saaremäe // Teeääre // Äksi 
alajaam // Äksi tee // Lööra küla, Laudapõllu // Ojasoo küla, 14 Kose-Purila 
tee (Kõue 35-10 PAJ, Habaja 10 kV fiidri rekonstrueerimine, Kose vald, Harju 
maakond ) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 31 lõike 4 punktile 
1 esitab Kose Vallavalitsus projekteerimistingimuste eelnõu 
kooskõlastamiseks asutusele, kelle seadusest tulenev pädevus on seotud 
projekteerimistingimuste taotluse esemega.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27359384>  (menetlus nr: 
486232), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 15.05.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kose Vallavalitsus) või menetleja (ILLE VIIRON) poole.