Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 2 May 2025 16:12:34 +0300

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/11009 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Hagudi alevik, 6690251 
Uugivälja tee L1 // 6690696 Purila tee // 6691038 Kangru tänav L1 // Purila 
tee 1 // 1c // 2 // 3 // 5 // Kuku küla, Kangru tn 5 // Kangru tänav L2 
(Siderajatis) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rapla Vallavalitsusele on esitatud 
projekteerimistingimuste taotlus Hagudi alevikus ja Kuku külas Purila tee ja 
Kangru tänava piirkonnas valguskaablivõrgu kavandamiseks. Taotluse ja 
eelnõuga saab tutvuda ehitisregistri vahendusel. Tingimusi, juhiseid 
projekteerimiseks, arvamusi ja ettepanekuid saab esitada ehitisregistri 
vahendusel või valla e-posti aadressile [email-masked]. Täiendavat teavet 
võib küsida vallaarhitektilt ([email-masked] või telefonil 489 
0510).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27358663>  (menetlus nr: 
487966), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 12.05.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.