Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 5 May 2025 15:07:35 +0300

Rakvere Linnavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/10375 aadressile Lääne-Viru maakond, Rakvere linn, Kesk tn 40 
(elamu) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rakvere Linnavalitsus teatab, et 6 – 15. maini 
k.a. on avalikul väljapanekul projekteerimistingimuste eelnõu. Rakvere 
linnas, Kesk tn 40 katastriüksusel olemasoleva elamu laiendamiseks. 
Projekteerimistingimustega antakse võimalus ilma detailplaneeringut 
koostamata (planeerimisseaduse § 125 lg 5, lg 6 ja ehitusseadustik § 26 
alusel) laiendada projekteerimistingimuste alusel elamut. Ehitusseadustik § 
31 lg 1 alusel viib Rakvere linnavalitsus projekteerimistingimuste menetluse 
läbi avatud menetlusena. Eelnõuga on võimalik tutvuda Rakvere linna 
kodulehel või Rakvere Linnavalitsuses kohapeal aadressil Lai tn 20, Rakvere. 
Ettepanekuid ja vastuväiteid ootame kuni 15.05.2024 (kaasa arvatud) 
saadetuna kirjalikult Rakvere Linnavalitsusele aadressil Rakvere linn, Lai 
tn 20, 44308 või e-posti aadressil [email-masked]. Ettepanekute ja 
vastuväidete puudumise korral teeb Rakvere Linnavalitsus ettepaneku 
haldusmenetluse seaduse § 50 lg 3 kohaselt asja arutada ilma avalikku 
istungit läbi viimata. Juhul kui on selle kohta vastuväide, siis ootame seda 
eelpool nimetatud aadressil kuni 15.05.2024 (kaasa arvatud).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27360890>  (menetlus nr: 
484558), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 15.05.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rakvere Linnavalitsus) või menetleja (HELDUR VEIDENBAUM) poole.