Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 2 May 2025 14:31:35 +0300

Viljandi Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/10071 aadressile Viljandi maakond, Mustivere küla, 49 Imavere - 
Viljandi - Karksi-Nuia tee // 24233 Soolalao tee // Kõrgemäe // Lembitu // 
Lembitumetsa // Rehtla // Tomuski tee 5 // Turba // Turbapõllu // Uus-Põka 
// Veehaarde // Pärsti küla, Aimla metskond 6 // Jaama // Kopelmaa // 
Kullese // Kuuni // Laane // Otsapõllu // Piirisalu // Sepa // Suur-Kuuni // 
Uus-Laane // Vana-Kubja // Viljandi vald, 24126 Epra-Sürgavere-Klaassepa tee 
// Aimla metskond 392 // Halliku // Kivi // Kookla // Kookla küla // 
Kookla-Metsa // Kopsu // Piirikivi // Rebasemetsa // Taari // Taari-Aadu 
(110kV õhuliin Suure-Jaani - Viljandi L134B) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamiseks ja vajadusel lisatingimuste 
esitamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27358429>  (menetlus nr: 
484676), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 12.05.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viljandi Vallavalitsus) või menetleja (MERIKE KAHK) poole.