Subject: [Muinsuskaitseamet: Väljaminev dokument] Teavituskiri / Muinsuskaitseamet
From: "Muinsuskaitseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 5 May 2025 09:05:05 +0300

Reg.nr: 5-14/1261
Sisu: TEAVITUSKIRI

Kultuuriministri 15.04.2025 käskkirjaga nr 80 
https://www.riigiteataja.ee/akt/316042025001 on lõpetatud 
kultuurimälestiseks olemine mälestistel, mis on teise mälestise lahutamatu 
osa. Samuti täpsustati mälestiste nimetusi. Muudatused on sisse viidud 
kultuurimälestiste registrisse.

Käskkiri on lisatud manusena.

Lugupidamisega

Tarvi Sits
projektijuht
Muinsuskaitseamet

-- 
Maiu Kauber
Spetsialist (eelnõude koostamine)
maiu.kauber@muinsuskaitseamet

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.