Subject: Kiiruspiirang riigiteel 11250 Tallinna-Viimsi-Randvere tee
From: "Rait Parve" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 5 May 2025 09:36:40 +0300

Tere

Pöördun seoses kiiruspiiranguga 80 km/h Tallinna-Viimsi-Randvere teel, mis
on kehtestatud teeregistri andmetel lõigus km 13,384 kuni 15.283.

Kohalikes elanikes ja saan aru, et ka liiklusjärelevalvele tekitab
probleeme asjaolu, et riigitee ja Tädu tee ning riigitee ja Tiitsu tee
ristmike juures ei ole kiiruspiirangu märki ning sealt tulles võiks
justkui sõita asulavälise lubatud suurima kiirusega, milleks on 90 km/h.

Palun vaadata piirkond üle ja võimalusel täiendada liikluskorraldust
selliselt, et kirjeldatud segadust ei tekiks.

Rait Parve
transpordi vanemspetsialist
ehitus- ja kommunaalosakond
Viimsi vallavalitsus
+372 602 8707

 <http://www.viimsi.ee/> www.viimsi.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.