Subject: Vanajõe otsa setetest puhastamise luba
From: "EWW - Viljar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 2 May 2025 10:48:27 +0300

Tere,

Seose Life projekti "LIFE21-IPC-EE-LIFE-SIP AdaptEst" eesmärkide
elluviimisega Alam-Pedja looduskaitsealal palume Teilt luba Suure Emajõe
vanajõe otsa setetest puhastamiseks ( geodeetiline kaart manusena lisatud
), samuti on manustena lisatud piirnevate maaomanikega kooskõlastused.

Vanajõe suudme puhastamine on vajalik heinapargase juurdepääsu tagamiseks
rajatavasse heinasadamasse ( link kooskõlastatud DP-ga
<https://terlander-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/info_terlander_ee/Eh7I
bL0_TSVLtdImkkGMOnQBa-24TJ5CGkP17S2DPlHZzA?e=iMheg5> 2025.03.24 Ilvesmaa
DP vastuvõtmiseks )

Tegevuse kirjeldus:

Võttes arvesse, Suure Emajõe- ja vanajõe keskmist põhjareljeefi on setete
puhastamise absoluutkõrgus/sügavus orienteeruvalt 29-28,5 meetrit
merepinnast.

1. asetatakse vanajõe otsale Suurde Emajõkke setete püüdmiseks kangas (
raskused alla ja ujukid üleval ), et vältida setete kandumist peajõkke 2.
viiakse ekskavaator praamiga Vasakkalda kinnistule ja alustatakse setete
puhastamisega vanajõe poolt suudme poole, enne suudme poolt viimaste
setete puhastamist alustatakse ka Kangro kinnistu poolt setete eemaldamist
ja viimasena eemaldatakse Suure Emajõe-poolne setteosa ( selleks, et
võimalikult vähe setteid lenduks ) 3. kuna vahemaad ja kogused pole
suurde, siis pigem nö. lapatakse pinnast ekskavaatoriga edasi ja setted
planeeritakse vastavalt kooskõlastustele piirneva kinnistu peal laiali
sellest lähtuvalt oleme märkinud ka ala ligikaudse suuruse kuhu pinnase
planeeriksime.

Olenevalt asjaoludest plaanime tööde teostamise aega käesoleva aasta
august-september või hiljemalt september 2026

Palume teie käest kooskõlastust- ja vajadusel täpsustavaid tingimusi.

Lugupidamisega,

Viljar Ilves

Lynxland MTÜ

Ilvesmaa OÜ

5239107

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.