Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 2 May 2025 11:07:35 +0300

Kambja Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2511371/15802 
aadressile Tartu maakond, Kambja vald, Läti küla, 22133 Reola-Unipiha tee // 
Kaseaugu // Kastre metskond 19 // Kastre metskond 160 // Kastre metskond 161 
// Kilgirantso // Kingu // Kingupõllu // Kähra // Kähra tee // Kähraniidu // 
Laane-Lätiküla tee // Liini // Lõsta // Matsi tee // Mustasõstra // 
Piiritaja tee // Punasesõstra // Reola kõrgepingealajaam // Reola küla // 
Sulbi-Järve-Sultsi tee lõik 1 // Tagametsa // Tagapõllu // Unipiha tee 35 // 
39 // Valgesõstra // Täsvere küla, Kastre metskond 201 // Konsa-Urmi // 
Raiesmiku // Täsvere-Lätiküla tee lõik 4, Tartu maakond, Kambja vald, Läti 
küla, 22133 Reola-Unipiha tee // Kaseaugu // Kastre metskond 19 // Kastre 
metskond 160 // Kastre metskond 161 // Kilgirantso // Kingu // Kingupõllu // 
Kähra // Kähra tee // Kähraniidu // Laane-Lätiküla tee // Liini // Lõsta // 
Matsi tee // Mustasõstra // Piiritaja tee // Punasesõstra // Reola 
kõrgepingealajaam // Reola küla // Sulbi-Järve-Sultsi tee lõik 1 // 
Tagametsa // Tagapõllu // Unipiha tee 35 // 39 // Valgesõstra // Täsvere 
küla, Kastre metskond 201 // Konsa-Urmi // Täsvere-Lätiküla tee lõik 4 (110 
kV õhuliin L153, 110 kV õhuliin L154) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Olete valinud antud menetluse raames, et ei 
nõustu kooskõlastusega. Kahjuks ei näe me põhjendust. Kui fail on ununenud 
kaasa panna, siis palume see menetluse juurde lisada.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27357890>  (menetlus nr: 
485987), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 12.05.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kambja Vallavalitsus) või menetleja (SANDRA MARRAN) poole.