Subject: NOTAM A1340/25
From: "Armin" <[email-masked]>
To: "Briefing" <[email-masked]>, "Transpordiamet" <[email-masked]>
Cc: "Safety" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 2 May 2025 10:11:34 +0300

Tere

Palun selgitust, kuidas selline asi võimalik on, et on kehtestatud NOTAMiga 
drooni piirangu ala aktiivses kasutuses registreeritud kopteri 
maandumisplatsi kohale ilma platsi operaatoriga koordineerimata?

Seoses sellega, et tegevus on koordineerimata palun koheselt antud NOTAM ala 
tühistada, et ära hoida meile piiranguga tekkiv edasine kahju.

Kõike paremat

Armin Mau

Koolitusjuht

[email-masked]

+372 58 900 050

 <https://piloodikool.ee/>

Piloodikool | EE/ATO/009 | Kopteri ja/või Lennuki Erapiloodi Teooria kursus 
| Lennuki Erapiloodi Lennupraktika kursus | Kopteri Erapiloodi Lennupraktika 
kursus | Öölennukoolitus kopteril | Öölennukoolitus lennukil | Kopteri 
lennuinstruktori koolitus | Lennuki lennuinstruktori koolitus | Kopteri 
Bell206 Tüübikoolitus | Kopteri Bell505 Tüübikoolitus |  Kopteri Cabri G2 
Tüübikoolitus | Kopteri ENF28 Tüübikoolitus | Kopteri EC120B Tüübikoolitus | 
Kopteri EC130/AS350 Tüübikoolitus | Kopteri EC135 Tüübikoolitus | Kopteri 
R22 Tüübikoolitus | Kopteri R44 Tüübikoolitus | Kopteri R66 Tüübikoolitus | 
Kopteri EC135 Tüübiinstruktori koolitus

Kiri on konfidentsiaalne ega kuulu avalikustamisele kolmandatele 
osapooltele. / This letter is confidential and is not subject to disclosure 
to third parties.

On 02.05.2025, 08:30, "[email-masked]" <[email-masked]> wrote:

    Tere

    Manusest leiate tänase NOTAM PIBi.

    Head päeva!

    NOTAM büroo

    671 0257

    [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.