Subject: TR1141 Elektrivõrgu projekt. Urge tee, Härjaoja tee (Rail Baltic).
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 2 May 2025 11:22:47 +0300

Tere

Palun kooskõlastust projekti asendiplaanile.

Puudutatud eraisikutega on projekti asendiplaan kooskõlastatud (eesmärk 
sõlmida IKÕ lepingud) ja seejärel seadustada projekteeritud Elektrilevi OÜ 
rajatised riigiasutustega (KOV, ministeerium).

LEHT 2-3, lõigul B-C projekteerib käesoleva projekti TR1141 tarbeks 
kaitsetorud Enersense AS, projekti nr LC1222.

TR1141-4, leht 3 – ristmeväli RBE raudtee trassiga Kohila jaama juures on 
hetkel lahendamata (ootan RBE-lt nõutava kaabli läbipuurimise sügavuse 
infot/nõuet).

___________________

Lugupidamisega

Mikk Reiter

Draftit OÜ, projekteerija

Tel. 5348 2352

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.