Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 30 Apr 2025 15:18:38 +0300

Kuusalu Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/10556 
aadressile Harju maakond, Kuusalu vald, Kasispea küla, 11280 Loksa-Viinistu 
tee // 11286 Kasispea-Ilumäe tee // Kopli // Külluse // Leeotsa // Loome // 
Madikse // Madiksepõllu // Männivälja // Oja // Ranna // Tagavälja // Uuetoa 
// Uus-Tuhamäe // Vana-Nisumäe // Vana-Peebu // Välja (Passiivse 
elektroonilise side juurdepääsuvõrgu rajamine, Kasispea küla, Kuusalu vald, 
Harju maakond) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kasispea küla sidevõrgu kasutuselevõtmine

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27356775>  (menetlus nr: 
452449), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 12.05.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kuusalu Vallavalitsus) või menetleja (ENNO TAMMEMÄE) poole.