Subject: Koorküla Veskejärve paisu likvideerimine
From: "Tenno Vaher" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Apr 2025 19:10:05 +0300

Tere

Palume kooskõlastada projekt: Koorküla Veskejärve paisu likvideerimine.
Faili koosseisus on ka  eelnev uuring, Veski kinnistu puurkaevu projekt ja
ekspertarvamus "Koorküla Veskejärve paisu likvideerimise mõjud Õhne jõe
hoiualale, Õhne jõe lõhelaste kudemis- ja elupaigana kaitstavale jõeosale
ning kaitsealustele liikidele".

Parelleelselt toimub silla projekteerimine:
JÕUKANAL II SILLA LIKVIDEERIMISE JA VESKISILD SILLA ÜMBEREHITAMISE
EHITUS-PROJEKT, PÕHIPROJEKT, OÜ EstKONSULT, Töö nr 24-030

Link:

<https://steigeree-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/tenno_steiger_ee/ErTLD
1JQ_KlArWpLUngUwCMBQCZ_VNO-bpF6ROJ1GV95cQ?e=5hTvZw> KV2025asice

Täiendavatele küsimustele vastab Inseneribüroo Steiger OÜ poolt
hüdrotehnika insener Tenno Vaher + 372 513 9358 [email-masked].

Tellija (RMK) poolt on projekti kontaktisikuks veeökoloog Tuuli Teppo +
372 56287678, [email-masked]

Lugupidamisega,

Tenno Vaher

projekteerija

[email-masked]

+372 513 9358

OÜ Inseneribüroo STEIGER

Männiku tee 104, 11216 Tallinn

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.