Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 30 Apr 2025 14:38:35 +0300

Pärnu Linnavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/10482 aadressile Pärnu maakond, Pärnu linn, Audru alevik, 
Pärnu-Audru kergliiklustee L1 // Tiigri tee L2 // Tiigri tee 27a // Papsaare 
küla, 60 Pärnu-Lihula tee // Laane // Lõvi tee // Lõvisaba tee 2 // 4 // 6 
// 8 // Sammalhabeme // Tammenurga // Tammetuka // Valgeranna kergliiklustee 
L1 // Valgevälja tee L1 // Valgevälja tee 9a // Valgeranna küla, 19112 
Valgeranna tee (10kV maakaabelliin) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: planeeritava maakabli lõikumine: 60 Pärnu-Lihula 
tee, 19112 Valgeranna tee.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27356537>  (menetlus nr: 
485659), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 12.05.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Pärnu Linnavalitsus) või menetleja (IVAR VAINOMÄE) poole.