Subject: Küsimus Ukraina projekti osas
From: "Silja Erg" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 30 Apr 2025 12:57:29 +0300

Tere,

Meie poole pöördus Ukraina kriminalistika instituut küsimusega, kas keegi
oleks huvitatud teede järelvalve projektis osalema ja välispartnerina koos
esitama projekti taotlust (15. mail) teede ehituse kontrolli labori
soetamiseks European Commission veebisaidi kaudu.  Välispartnerilt
oodatakse eelkõige abi nõuga (nt koolitus jne soovi korral), kuid
korraldusliku/raamatupidamise poolega tegeleks Ukraina pool.

Meie asutuses (EKEI) ei ole sellise valdkonnaga laborit – seega küsin
teilt, kas tarnspordiametis võib olla keegi, keda huvitaks projektis
partnerina osalemine?

Võtsin teie kontakti Transpordiameti kodulehelt, aga ma ei teagi, kas see
on õige koht ja kas teie tegelete korruptsioonivastase
võitluse/ehituspettuste kontrolliga?

Projektiga plaanitakse soetada selline labor/buss Ukrainale,

Lugupidamisega,

Silja Erg

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.