Subject: Teavitus maaparandussüsteemi ülevaatuse toimumisest. Tamba ja Paatsalu küla
From: "Marge Siimer" <[email-masked]>
To: Margarete Jürjo <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Maire Kurm" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 30 Apr 2025 10:13:10 +0300

Teavitus maaparandussüsteemi ülevaatuse toimumisest. Tamba ja Paatsalu küla

Tere

Tornator Eesti OÜ (registrikood 10013860) esitas Maa-ja Ruumiametile (MaRu) 
taotluse olemasoleva maaparandussüsteemi arvele võtmiseks Pärnumaal 
Lääneranna  vallas Tamba ja Paatsalu külas Kanamardi (katastritunnus 
86301:003:0183 ja 86301:003:0184) ning Metsa-Järve (86301:003:0047) 
katastriüksusel. Villa Cartelloni OÜ (12321318) esitas taotluse olemasoleva 
maaparandussüsteemi arvele võtmiseks Surina (86301:003:0198) ja Rahula 
(86301:003:0018) katastriüksusel.

Oleme tutvunud kaardimaterjaliga ETAK-s ja tuvastanud maaparandussüsteemi 
rajatised Teie kinnistul. Osaliselt suubuvad kraavid Küti jõkke. Kraavid, 
mis asuvad katastriüksuste lääneosas koonduvad ja suubuvad eesvoolu, mis 
kulgeb läbi naaberkinnistute merre. Lisatud selgitav skeem.

Anname teada, et Maa-ja Ruumiametile (MaRu) ametnik teostab kuupäevadel 
vahemikus 06.05-16.05.2025 maaparandusseaduse (MaaParS) §99 lõike 10 alusel 
kinnistutel ülevaatuse MaaParS §99 lõike 2 ja 5 nimetatud hinnangu andmiseks 
maaparandussüsteemi (MPS) seisukorrale. Juhul kui tuvastatud MPS vastab 
MaaParS §99  lõikes 2 nimetatud seisukorrale, kantakse MPS 
maaparandussüsteemide registrisse ja loetakse kasutusluba antuks.

MPS hinnangu andmise toimingute juures on teil võimalik viibida. Juhul kui 
te ei ole 5 päeva jooksul teavitanud soovist viibida juures, loeme 
toimingute tegemise Teie kinnisasjal Teie juuresolekuta kokkulepituks.

Puudutatud katastriüksused:

43001:001:0938        Kalevi

43001:001:1191        Rupsiku

86301:001:0345        Viibrepõllu

86301:001:0346        Viibremetsa

86301:003:0018        Rahula

86301:003:0023        Nurga

86301:003:0035        19101 Audru-Tõstamaa-Nurmsi tee

86301:003:0047        Metsa-Järve

86301:003:0074        Metsasalu

86301:003:0123        Varbla metskond 180

86301:003:0125        Varbla metskond 189

86301:003:0183        Kanamardi

86301:003:0184        Kanamardi

86301:003:0194        Kalmeti

86301:003:0198        Surina

Asutusesisesks kasutamiseks

AvTS § 35 lg 1 p 12 (eraelu puutumatust kahjustav teave)

(Kehtiv alates: 30.04.2025 Kehtiv kuni: 30.04.2100

 Kehtestaja: Maa- ja Ruumiamet)