Subject: Tööd teel 11112 Lagedi-Jüri 2,1-2,2 km
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Apr 2025 16:19:17 +0300

Tere

Manuses tööde alustamise taetis töödele teel  11112 Lagedi-Jüri 2,1-2,2
km.

Lugupidamisega

 Maiko Männi

  Projektijuht

Project Manager

  MSM OÜ

Ehitajate tee 116, 13517 Tallinn, Estonia

M +372 514 2441

E [email-masked]

www.msminfra.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.