Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Apr 2025 14:02:35 +0300

Elva Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/10134 aadressile Tartu maakond, Elva vald, Ridaküla, 22110 
Ulila-Võllinge tee // Kalda // Rämsi küla, 22110 Ulila-Võllinge tee // Uula 
tee 1 // Õunaaia // Teilma küla, Kangru // Kingu // Ulila alevik, 22110 
Ulila-Võllinge tee // Aia tn 1 // Kesk tn 21 // Kesk tänav // Kesk tänav L3 
// Pargi tn 2 // 4 // Pargi tänav // Soo tänav // Suveaia tee // 
Tööstuspargi tee (Elektrivõrk) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kavandatav ehitustegevus avalikult kasutatava 
tee kaitsevööndis.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27354511>  (menetlus nr: 
483207), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 09.05.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Elva Vallavalitsus) või menetleja (KAIRE VOLMER) poole.