Subject: Tehniliste tingimuste taotlus. ,,Kiviõli linnas Vabaduse puiestee - Mäepealse tee kergliiklustee rajamise ehitusprojekti koostamine''
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "'Merike Joonsaar'" <[email-masked]>
Date: Mon, 28 Apr 2025 23:38:00 +0300

Tere!

2023 a. nov.-s korraldas Kiviõli KOV riigihanke ,,Kiviõli linnas Vabaduse
puiestee – Mäepealse tee kergliiklustee rajamise ehitusprojekti
koostamine’’.

Viitenumber: 271396

Edukaks tunnistatud Eastconsult OÜ jättis projekti lõpetamata ja ei soovi
vallavalitsusega enam suhelda.

Lüganuse Vallavalitsus korraldas aprillis 2025 a. uue eelpool nimetatud
projekti koostamiseks uue hanke, kus edukaks osutus Palmpro OÜ.

Palume väljastada projekteerimiseks tingimused või saata meile varem
koostatud tehnilised tingimused.

Kirja lisad:

1.	Eastconsult OÜ koostatud projekit failid;
2.	Lisa 1 Tehniline kirjeldus;
3.	Asukoha skeem;
4.	TRAM-i märkused esitatud lahendusele.

Lugupidamisega

Olev Saago

Juhatuse liige/projektijuht

Palmpro OÜ

Nõmmiku 21, Saue linn

76506 Harjumaa

+372 509 7516 [email-masked]

 <https://www.palmpro.ee/> https://www.palmpro.ee/

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.