Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Apr 2025 13:37:35 +0300

Järva Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/10693 aadressile Jõgeva maakond, Põltsamaa vald, Pilu küla, 
Põltsamaa metskond 124 // Järva maakond, Järva vald, Imavere küla, 2 
Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa tee // 49 Imavere - Viljandi - Karksi-Nuia tee // 
15164 Imavere-Kiigevere tee // Aida // Imavere alajaam // Koplipõllu // 
Koplivahe // Kuusiku // Käksu // Lillaka // Paiaristi // Teeristi // 
Tööstuse // Türi metskond 336 // Valla // Järavere küla, Hundiaugu // Lauri 
// Lendre tee // Nõmmiku // Saare // Kiigevere küla, Allika // Kadaka // 
Kangro // Keskküla // Kuusiku // Lassi // Otsa tee // Peetri // Põllu // 
Tuulevälja // Uue-Lassi // Võrevere tee // Võrevere küla, Türi metskond 66 
(110kV õhuliin Imavere - Põltsamaa L132C) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tallinn-Tartu Luhamaa- Võru

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27354442>  (menetlus nr: 
486359), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 09.05.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Järva Vallavalitsus) või menetleja (HELI AADE) poole.