Subject: Meilimine: EKL Kiri MKM Transpordiamet 28042025
From: "Mati Sarevet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: Kaupo Läänerand <[email-masked]>, "Jaak Viilipus" <[email-masked]>, "Sigmar Suu" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 28 Apr 2025 10:16:32 +0300

Tere,

Saadan kirja manuses.

Lugupidamisega,

Mati Sarevet

Eesti Kaugpuüüdjate Liit

6276545

Teie sõnum on valmis saatmiseks koos järgmise faili või lingitud
manustega:

EKL Kiri MKM Transpordiamet 28042025

Arvutiviiruste eest kaitsmiseks võivad meiliprogrammid keelata teatud
tüüpi failimanuste saatmise või vastuvõtmise. Kontrollige oma e-posti
turbesätteid, et määrata, kuidas manustega toimida.
Teie sõnum on valmis saatmiseks koos järgmise faili või lingitud
manustega:

EKL Kiri MKM Transpordiamet 28042025

Arvutiviiruste eest kaitsmiseks võivad meiliprogrammid keelata teatud
tüüpi failimanuste saatmise või vastuvõtmise. Kontrollige oma e-posti
turbesätteid, et määrata, kuidas manustega toimida.

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.