Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 28 Apr 2025 14:30:27 +0300

Lääneranna Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/15777 
aadressile Pärnu maakond, Lääneranna vald, Lihula linn, Valuste tee 10, 
Pärnu maakond, Lääneranna vald, Lihula linn, Valuste tee 10, Pärnu maakond, 
Lääneranna vald, Lihula linn, Valuste tee L3 // Valuste tee 10, Pärnu 
maakond, Lääneranna vald, Lihula linn, Valuste tee L3, Pärnu maakond, 
Lääneranna vald, Lihula linn, Valuste tee L3 (110 kV alajaam, 110 kV 
alajaama juhtimishoone, Juurdepääsu tee, Hüdrant, vee torustik) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tingimuste saamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27352768>  (menetlus nr: 
483480), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 08.05.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääneranna Vallavalitsus) või menetleja (JAAK KANNISTE) poole.