Subject: OJAVERE (63601:003:2551) mahasõidu küsimus
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 28 Apr 2025 10:14:48 +0300

Tere

Sooviks infot, kas on võimalik rajada mahasõitu OJAVERE
(63601:003:2551), skeemil näidatud alale. Kinnistu jääb
Tatra-Otepää-Sangaste tee äärde. Mõte on planeerida eramu ehitamiseks
krunti, kus oleks eraldiseisev mahasõit, kas see on võimalik?

Jään ootama Teie tagasisidet, aitäh.

-- 
Lugupidamisega
FOREST RESERVES OÜ
Tel: (+372) 51 83 798
Hevelin Kõivik
e-post: [email-masked]

www.maa.ee

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.