Subject: Tehniliste tingimuste väljastamise taotlus - Luunja vald, Põvvatu küla Variku MÜ
From: "Kristjan Laurits" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Apr 2025 16:29:12 +0300

Tere,

Oleme alustamas Luunja vallas Variku DP ala teede ja välistrasside 
projekteerimist vastavalt kehtivale DP-le. Vt attachi.

Juhul kui peate vajalikuks, palun väljastage tehnilised nõuded riigiteele 
mahasõidu ja jalakäijate ülekäigu projekteerimiseks.

-- 
Parimate soovidega,

Kristjan Laurits
KLM Projekt OÜ
+372 514 4725
www.klmprojekt.ee <http://www.klmprojekt.ee>
 <http://www.klmprojekt.ee>
--

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.