Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Apr 2025 13:45:20 +0300

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/10599 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Hagudi küla, 15 
Tallinn-Rapla-Türi tee // Kuku küla, Mäeotsa // Tammesalu // Tiigiäärse // 
Vana-Viljandi mnt 4 // Veepuhastuse (0,4 kV maakaabelliin) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rapla Vallavalitsus kaalub Kuku külas Tammesalu 
ja Tiigiäärse maaüksusele elektriliitumise kavandamiseks mitut maaüksust 
puudutava ehitusõiguse andmist projekteerimistingimustega vastavalt esitatud 
taotlusele. Taotluse ja eelnõuga saab tutvuda ehitisregistri vahendusel. 
Tingimusi, juhiseid projekteerimiseks, arvamusi ja ettepanekuid saab esitada 
ehitisregistri vahendusel või valla e-posti aadressile [email-masked]. 
Täiendavat teavet võib küsida vallaarhitektilt ([email-masked] või 
telefonil 489 0510).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27350814>  (menetlus nr: 
486148), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 05.05.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.