Subject: Kutse piiride looduses kättenäitamisele - Aru katastriüksuse jagamine
From: Anu Kotka <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 23 Apr 2025 23:52:24 +0300

Tere

Teatan Saue vallas Maidla külas asuva Aru katastriüksuse jagamisest, mis 
piirneb Saue vallas Maidla külas Teie valitsemisalasse kuuluva 11244 
Kiisa-Maidla tee (72704:003:0105) ja Saku vallas Roobuka külas 11244 
Kiisa-Maidla tee (71814:001:0246) katastriüksustega. Kutsun Teid ühise 
piiri looduses kättenäitamisele. Kutse koos piirimärkide fotodega ja 
piiriandmetega on lisatud käesolevale kirjale.

Lugupidamisega

Anu Kotka
maamõõtja
maakorraldustööde tegevuslitsents 707 MA-k
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
5394 4525
OÜ Piirinael

-- 
See e-kiri on kontrollitud viiruste suhtes Avasti antiviiruse tarkvaraga.
www.avast.com
---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu turvalisuses kindel.