Subject: Mahasõit maanteelt
From: "Mario Kallikorm" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Apr 2025 14:55:34 +0300

Tere!

Nimelt soetasin ühe krundi juba mitu aastat tagasi ning vana omanik mainis, 
et maanteeamet ei taha miskipärast sellele anda ametlikku mahasõitu.
Krunt asub looduskaunis kohas Pärnu jõe ääres, Vainu külas, Väike-Kopliku 
nimeline.
Katastri tunnus 73001:001:1409
Servituut seatud üksusele 73001:001:1408
Krundile pääs toimub läbi naabri maa ning mille kohta on juba ammu ka seatud 
servituut. Sisuliselt on juurdepääs ning võimalused selleks olemas. 
Igapäevaselt saab ligi ka teiselt poolt krunti, kuid mida piirab ca 20m lai 
ning 7-8 meetrit sügav kuivenduskraav, mille põhjas voolab ojakene. 
Ehitasime sinna sillakese mida mööda saab jala üle liikuda. Plaan on siiski 
seal olev maja ümber ehitada ning hakata seal resideeruma. Selleks oleks 
vaja natuke tugevdada servituudil olevat teed, et saaks ehitusmaterjale jm 
ehitustehnikat vajadusel vedada.

Sellest ka küsimus, et kuidas ma siis käituma peaks, saan aru, et 
asfalteeritud mahasõitu ei tahetud kunagi 13 aastat tagasi anda, kuid 
sisuliselt on ju võimalus liiklemiseks olemas. Samas ei ole huvitatud 
illegaalsetest tegevustest eneserahu huvides.

Lootes parimat!

Mario Kallikorm
Juhatuse liige
Pushout OÜ
5625 2803

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.