Subject: Küsimus, Tensometsa (29101:001:1030)
From: Forest Reserves OÜ <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Apr 2025 15:10:32 +0300

Tere

Kas Tensometsa kinnistule võib-saab rajada mahasõitu? Kui saab, siis kuhu 
täpsemalt, kas saaksite mulle ortofotole ära märkida.

Aitäh vastuse eest.

-- 

Lugupidamisega

Kärt Pütsep

Forest Reserves OÜ
Tel: (+372) 52 31 680
www.maa.ee

Käesolev elektronkiri ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset 
informatsiooni ning on kasutamiseks ainult selles märgitud adressaadile. 
Selle elektronkirja loata kasutamine, avaldamine või levitamine on keelatud. 
Kui te ei ole selle elektronkirja adressaat, palume Teil viivitamatult võtta 
saatjaga elektronposti teel ühendust ning kustutada elektronkiri ja kõik 
selle koopiad.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.