Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Apr 2025 11:44:20 +0300

Kiili Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/08317 
aadressile Harju maakond, Kiili vald, Kiili alev, 11115 Kurna-Tuhala tee // 
11115 Kurna-Tuhala tee T2 // Kergliiklustee T11 // Tööstuse tänav T1 // 
Tööstuse tänav T7 // Vaela tee 12, Harju maakond, Kiili vald, Kiili alev, 
11115 Kurna-Tuhala tee // 11115 Kurna-Tuhala tee T2 // Kergliiklustee T11 // 
T7 // Toomhansu tn 2 // Tööstuse tänav T1 // Vaela tee 12, Harju maakond, 
Kiili vald, Kiili alev, Tööstuse tänav T1 (Veetorustik, 
Kanalisatsioonitorustik, Tuletõrjehüdrant) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: projekt

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27348857>  (menetlus nr: 
444562), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 05.05.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kiili Vallavalitsus) või menetleja (EDUARD BERNADT) poole.