Subject: Kooskõlastus liikluskorraldusega ürituse ajal
From: "Annemarie VihurJetsport" <[email-masked]>
To: "Transpordiameti klienditugi" <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Apr 2025 15:17:27 +0300

Lugupeetud Transpordiameti esindaja,

Edastan Teile käesolevaga soovi kooskõlastada ajutist liikluskorraldust, mis 
puudutab tegevust Tilgu tee ääres.

Oleme 27.–28. juunil korraldamas Eesti meistrivõistlusi jetispordis Tilgu 
sadamas.

Saime Harku Vallavalitsuse teedespetsialistilt tagasiside, et kuna tegevus 
toimub riigitee ääres, on vajalik kooskõlastus ka Transpordiametilt.

Palume Teil võimalusel antud tegevus kooskõlastada või edastada täiendavad 
juhised vajalike dokumentide või teabe osas.

Lugupidamisega,

Annemarie Õiemets

Vihur Jetsport MTÜ

+372 52 19 766

[email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.