Subject: "Riigiteede nr 13145 Hiiemetsa-Auvere km 1,795 ja nr 13109 Narva-Auvere km 19,798 ristumiskohtade ehitamine"
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Apr 2025 22:10:06 +0300

Tervist!

Piiber Projekt OÜ on RMK tellimusel koostanud ehitusprojekti "Sinimäe teede 
ehitamine" (töö nr PP-2024-EP-2).

Ehitusprojekti lahutamatuks osaks on lisa 7:

"Riigiteede nr 13145 Hiiemetsa-Auvere km 1,795 ja nr 13109 Narva-Auvere km 
19,798 ristumiskohtade ehitamine". Põhiprojekt.

Saadame Teile ristumiskohtade ehitamise projekti kooskõlastamiseks.

Oleme aluseks võtnud Transpordiameti kirjas 17.05.2024 nr 7.1-1/24/7237-2 
esitatud nõuded.

Lugupidamisega,

Andre Näkk

53490961

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.