Subject: TRAM nõuete taotlus Päidlapalu teed
From: "Ain-Meelis Hannus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Apr 2025 14:06:27 +0300

Tere!

Riigimetsa Majandamise Keskus edastab Teile 22.04.2025 dokumendi nr 
3-2.1/2025/2960  nõuete taotlus Raiga-Räbi-Nõuni-Lutike riigitee ja 
Väärsi-Söödi tee ristumiskoha ehitamiseks (Päidla küla, Otepää vald, Valga 
maakond).

Lugupidamisega

Ain-Meelis Hannus
metsataristuspetsialist
metsataristu osakond
Riigimetsa Majandamise Keskus
5163309
[email-masked]

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.