Subject: Teid on kaasatud eelnõu üle vaatamisele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Apr 2025 15:01:21 +0300

Kambja Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2511371/15802 
aadressile Tartu maakond, Kambja vald, Läti küla, 22133 Reola-Unipiha tee // 
Kaseaugu // Kastre metskond 19 // Kastre metskond 160 // Kastre metskond 161 
// Kilgirantso // Kingu // Kingupõllu // Kähra // Kähra tee // Kähraniidu // 
Laane-Lätiküla tee // Liini // Lõsta // Matsi tee // Mustasõstra // 
Piiritaja tee // Punasesõstra // Reola kõrgepingealajaam // Reola küla // 
Sulbi-Järve-Sultsi tee lõik 1 // Tagametsa // Tagapõllu // Unipiha tee 35 // 
39 // Valgesõstra // Täsvere küla, Kastre metskond 201 // Konsa-Urmi // 
Raiesmiku // Täsvere-Lätiküla tee lõik 4, Tartu maakond, Kambja vald, Läti 
küla, 22133 Reola-Unipiha tee // Kaseaugu // Kastre metskond 19 // Kastre 
metskond 160 // Kastre metskond 161 // Kilgirantso // Kingu // Kingupõllu // 
Kähra // Kähra tee // Kähraniidu // Laane-Lätiküla tee // Liini // Lõsta // 
Matsi tee // Mustasõstra // Piiritaja tee // Punasesõstra // Reola 
kõrgepingealajaam // Reola küla // Sulbi-Järve-Sultsi tee lõik 1 // 
Tagametsa // Tagapõllu // Unipiha tee 35 // 39 // Valgesõstra // Täsvere 
küla, Kastre metskond 201 // Konsa-Urmi // Täsvere-Lätiküla tee lõik 4 (110 
kV õhuliin L153, 110 kV õhuliin L154) ja soovib teid kaasata eelnõu üle 
vaatamisele.

Kaasamise kutse põhjus: Tuginedes haldusmenetluse seaduse § 11 lõikele 1 ja 
3 ning § 40 lõikele 1, ehitusseaduse § 42 lõikele 6, peab haldusorgan enne 
haldusakti andmist andma menetlusosalisele (sh kolmas isik) võimaluse 
esitada kirjalikus, suulises või muus sobivas vormis asja kohta oma arvamus 
ja vastuväited. Käesolevaga edastamegi tutvumiseks, kooskõlastamiseks ja 
arvamuse avaldamiseks kasutusloa eelnõu. Kui Teie, kui kooskõlastaja või 
arvamuse andja ei ole kümne päeva jooksul eelnõu saamisest arvates 
kooskõlastamisest keeldunud või arvamust avaldanud ega ole taotlenud tähtaja 
pikendamist, loetakse eelnõu kooskõlastaja poolt vaikimisi kooskõlastatuks 
või eeldatakse, et arvamuse andja ei soovi eelnõu kohta arvamust avaldada. 
Menetluses olevale kinnistule soovitakse taotleda kasutusluba.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27345567>  (menetlus 
nr: 485987) ja kontrollige eelnõu andmeid. E-ehituse keskkonda saab sisse 
logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 02.05.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kambja Vallavalitsus) või menetleja (SANDRA MARRAN) poole.