Subject: Kooskõlastuse uuendamine, töö nr 2912B
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Apr 2025 10:43:59 +0300

Tere!

Edastan uuesti kooskõlastamiseks varem kooskõlastatud OÜ Keskkonnaprojekt 
poolt koostatud projekti nr 2912B  „Jõhvi tehnopargi kaugküttetorustik“.

Projekt vahepeal muutunud ei ole lihtsalt varasem kooskõlastus on aegumas. 
Palume kooskõlastust uuendada.

Projekti materjalid on võimalik alla laadida siit: 
https://www.dropbox.com/scl/fo/vsm0yieth05jqdhxy54a8/h?dl=0 
<https://www.dropbox.com/scl/fo/vsm0yieth05jqdhxy54a8/h?dl=0&rlkey=m6ebncnp7p4rr6wtak3h8hdro> 
&rlkey=m6ebncnp7p4rr6wtak3h8hdro

Lugupidamisega,

Argo Ladva

OÜ Keskkonnaprojekt

Projekteerija

53463346

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 4. mai 2023 08:15
Adressaat: OÜ KESKKONNAPROJEKT <[email-masked]>; Kaie 
Kruusmaa <[email-masked]>
Teema: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Kaugkütte ehitiste projekti nr 2912B kooskõlastus riigitee nr 1 
maaüksuste piires ja tee kaitsevööndis Jõhvi vallas Ida-Virumaal

Registreerimise kuupäev: 04.05.2023

Registreerimise number: 7.1-2/23/9109-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200,  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]
 <https://www.transpordiamet.ee> www.transpordiamet.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.