Subject: Kooskõlastus kaevetöödeks
From: "Loksa Haljastus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Apr 2025 11:52:26 +0300

Tere

Loksa linnas Kurve kinnistu  ja paar kinnistut veel soovivad liituda
ÜVK-ga. Hetkel antud piirkonnas vett ei ole. .
II etappi raames pidi sinna vee saama ja skeemil on välja toodud, et trass
peaks jooksma mööda Tallinna tänavat. Oleme kaalunud alternatiivseid
variante ka kuid maaomanikud luba veetrassi rajamiseks ei anna nii, et
jääb variant mööda Tallinna tänavat.
Millistel tingimustel oleks võimalik mööda Tallinna tänava veetrassi
rajada? Veetrass oleks alates Tallinna tn 77 kuni Kurve kinnistuni.

Lisa.
<https://loksalinn.ee/wp-content/uploads/2025/02/UVKA_Vesi_A1_14-11.pdf>
Ühisveevärgi
<https://loksalinn.ee/wp-content/uploads/2025/02/UVKA_Vesi_A1_14-11.pdf>
skeem – olemasolev ja perspektiivne olukord
<https://loksalinn.ee/wp-content/uploads/2025/02/UVKA_Vesi_A1_14-11.pdf>

Kena päeva soovides

Lidia Mõsovski
OÜ Loksa Haljastus
juhatuse liige
+372 5168310

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.